ტრენინგი- ინტელის
პროგრამა „პროექტებით სწავლება“ მოდული- 1,2,3,4,5,6,7,8.
გრძელვადიანი სასწავლო კურსი სამოქალაქო განათლებაში
გრძელვადიანი სასწავლო კურსი სამოქალაქო განათლებაში
ტრენინგი- „როგორ დავგეგმოთ პროექტგაკვეთილი“
#რეზიუმე#
ტრენინგის დასახელება
|
ინტელის პროგრამა „პროექტებით სწავლება“ მოდული- 1,2,3,4,5,6,7,8.
|
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისის N31 საჯარო სკოლა
|
ჩატარების დრო
|
24.06.- 11.07. 2014 წ.
|
სთ. რაოდენობა
|
36 სთ
|
ტრენერი
|
ავთო ცნობილაძე
|
მიზანი
|
ინტელის კურსი შესაძლებლობას იძლევა როგორ დაუკავშიროთ
სასწავლო აქტივობები ავთენტურ და ცხოვრებისეულ კონტექსს, მოსწავლეებს განუვითაროთ
მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევები,გავზარდოთ მოსწავლეთა ჩართულობა სასწავლო პროცესში.
როგორ შევქმნატ ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები, როგორ განვსაზღვროთ
მათი მომზადებისათვის საჟირო სავარაუდო დრო
|
ამოცანები
|
·
ინტელის ძირითადი კურსის მიზნებისა
და მოლოდინების განსაზღვრა
·
პორტფოლიოსი არსებული
საქაღალდეების შექმნა თითეული მოდულის მასალების შესანახად
·
პროექტის გეგმის შაბლონის,
პორტფოლიოს რუბრიკისა და პროექტის პორთფოლიოების რუბრიკის გაცნობა
·
პროწქტის დაგეგმვისა
და პროექტისსწავლებაში დანერგვის მიდგომის განხილვა
·
პროექტის გამოქვეყნება
სხვებისთვის გასაზიარებლად
·
რეფლექსია სწავლაზე
·
ტექნოლოგიებით გამდიდრებულიპ
როექტით დაგეგმვის დაწყება, რომლის მიზანია
მარალი სააზროვნო უნარების და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარება
·
სტანდარტებისა და მიზნების
განსაზღვრა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შემუშავება და განხილვა სასწავლო
პროექტისთვის
·
მონაწილეები ერთმანეთს
გაუზიარებენ სასწავლო პროექტის პორტფოლიოს
პრეზენტაციებს, მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენის ფორმებს
·
გაეცნობიან და შეაფასებენ
ინტერნეტრესურსებს
·
მონაწილეები ერთმანეთს
გაუზიარებენ იდეებს პროექტში ინტერნეტის გამოყენების შესახებ
·
შექმნიან და შეაფასებენ
მოსწავლის სავარაუდო ნიმუშებს: პრეზენტაციებს,პუბლიკაციებს, ვიკის და ბლოგებს
·
შექმნიან და შეაფასებენ
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები შეფასების რუბრიკებს
·
მოძებნიან დიფერენცირებული
სწავლების გზებსა და მეთოდებს
·
განიხილავენ როგორ
გამოიყენებენ კითხვის დასმის სხვადასხვა ტექნიკებს
·
დასკვნით ეტაპზე მოამზადებენ
და წარმოადგენენ პორტფოლიოებს
·
შეაფასებენ ინტელის
ძირითად კურსს
·
მიიღებენ სერთიფიკატს
|
რეზიუმე
|
ტრენინგმა საინტერესოდ ჩაირა , ტრენინგი გრძელდებოდა
9 დრის განმავლობაში , ყოველ სასწავლო დღეს სიახლეებს ვეუფლებოდით პირველი დღე: მიმოვიხილეთ
ინტელის პროგრამა , ვისწავლეთ პროექტებით სწავლება, პორტფოლიოს საქაღალდის შექმნა,
ფაილების გაგზავნა და შენახვა ინტერნეტით, განვიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები,
პორტფოლიოს ჩეკლისტი, პროექტის გეგმის შაბლონი, პროექტის მახასიათებლების ჩეკლისტი,
სასწავლო მიზნები, პორტფოლიოს რუბრიკა.
მეორე დღე: გავიარეთ პირველი მოდულის „პროექტებით სწავლების“
მეოთხე აქტივობა პუბლიკაციების მომზადება, პროექტებით სწავლების თემაზე: განვიხილეთ
პუბლიკაციიების დაგეგმვა,გამოვიყენეტ“ გამოცემის ჩეკლისტის მომზადება, ვნახეთ ბროშურის
ნიმუშები, ვისწავლეთ ბროშურის შექმნა, ინფორმაციის განთავსება ბლოგზე, დიზაინის შეცვლა,
ჩანართების შექმნა ბლოგზე
მესამე დღე:გადმოვწერეთ ე.ს..გ სტანდარტები
და მიზნები შეუსაბამეთ ჩვენი პროექტის მიზნებსა და სტანდარტს, გავიხსენეთ 21-ე საუკუნის
უნარები, და შევარჩიეთ ჩვენი პროექტის შესაბამისი უნარი. მიმართულების მიმცემი საკვანძო
სიტყვები, გავეცანით პრეზენტაციას. განვიხილეთ ონლაინთანამშრომლიბითი სწავლება მეოთხე დღე: განვიხილეთ
პროექტის შეფასების სხვადასხვა მეთოდები, შეფასების სტრატეგიები და მისი 5 ძირითად
კატეგორიად დაყოფა, დროში გაწერილი შეფასების გეგმა,პრეზენტაციის შექმნა შაბლონის
მიხედვით
მეხუთე დღე:განვიხილეთ პრეზენტაციები, შევისწავლეთინტერნეტში
ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა. გავეცანით საავტორო უფლებებს. მოვიძიეტ საძიებო
სისტემები, გავეცანით ელექტრონული ფოსტის ჩათს,გავეცანითინტერნეტკოლაბორაციულ (თანამშრომლობით)
რესურსებს, შევქმენითკვლევის ფორმები და
გაუზიარეთ ერთმანეთს
მე-6 დღე:გუგლის დრაიფში შევქმენით ვორდისა
და ექსელის დოკუმენტი და გაუზიარეთ ერთმანეთს, დაუბრუნდითშეფასების გეგმის სქემას
და შევიტანეთ ცვლილებები, განვიხილეთ მოსწავლეთა ნაშრომები, შევქმენით სავარაუდო
ნაშრომი
მეშვიდე დღე:განვიხილეთ მეექვსე მოდული, განვსაზღვრეთ
მოსწავლეთა საჭიროებები, ვისაუბრეთ მოსწავლეთა განსხვავებულ საჭიროებების გათვალისწინებაზე,
წავიკითხეტ თემასთან არსებული ბმულები, შევქმენით აღნიშნულ თემაზე რესურსები და მოვამზადეტ
შაბლონები
მერვე დღე: გავეცანით მეშვიდე მოდულს, წავიკითხეთ
ფასილიტაციის მასალები, ვისაუბრეთ კითხვის დასმის ხელოვნებაზე, მოსწავლეებში მაღალი
სააზროვნო უნარების განვითარებისთვის, გავეცანით ისტ სტანდარტებს პედაგოგებისათვის,
შევქმენიტ ფასილიტაცის მასალები
მეცხრე დღე: გადავხედეთ მერვე მოდულის შეკითხვებს
და ძირითად მასალას, კიდევ ერთხელ გადავამოწმეთ ჩვენს მიერ შემუშავებული იდეები და
მასალები, რომელთა გამოყენებაც შესაძლებელი იქნება კლასში, სწავლების და დაგეგმვის
პროცესში, სწავლის პროცესის ხელშეწყობის მიზნით. მასალები ავტვირთეთ ბლოგზე. ტრენინგი
იყო საინტერსო და ნაყოფიერი, ბევრი სიახლეების მომტანი, თითეულ მათგანს გამოვიყენებ
სასწავლო პროექტების წერის დროსა და სასწავლო პროცესში. მადლობას ვუხდი ტრენინგის
ორგანიზატორებსა და თავად ტრენერს
|
მოდული N 3 სამოქალაქო განათლების ძირითადი მეთოდები
და რესურსები
#რეზიუმე#
ტრენინგის დასახელება
|
გრძელვადიანი
სასწავლო კურსი სამოქალაქო განათლებაში
მოდული N 3:სამოქალაქო განათლების ძირითადი მეთოდები
და რესურსები
|
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისის
N 2 საჯარო სკოლა
|
ჩატარების დრო
|
16.06.14.-19.06.14
|
სთ. რაოდენობა
|
18 სთ
|
ტრენერი
|
ეკა სიმსივე
|
მიზანი
|
მასწავლებლები დეტალურად გაეცნობიან სამოქალაქო განათლების
ძირითად მეთოდურ მიდგომებს, რომლებიც ხელს უწყობს ნასწავლის პრაქტიკულ განხორციელებას
. განხორციელებული იქნება საპროექტო სწავლების დაგეგმვა,წარმართვა,რაც
დაუკავშირდება თემთან თანამშრომლობითი სწავლების სხვადასხვა ფორმას
. მეთოდების შერჩევა , დაგეგმვა და გამოყენება მოდელირებული
იქნება პრაქტიკულად
. მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებებზე დაფუძნებით სასწავლო
პროცესისა და რესურსების დაგეგმვას,რასაც განამტკიცებენ პრაქტიკული სავარჯიშოებით
ტრენინგი მიმდინარეობდა 16.06.14.-19.06.14. პერიოდში იყო საინტერესო და პროექტების
დაწერის სიახლეების დანერგვისკენ მიმართული. მასწავლებლები დეტალურად გავეცნით სამოქალაქო
განათლების ძირითად მეთოდურ მიდგომებს, რომლებიც ხელს უწყობს ნასწავლის პრაქტიკულ
განხორციელებას
. შევისწავლეთ საპროექტო სწავლების დაგეგმვა,წარმართვა,რაც
დაუკავშირდება თემთან თანამშრომლობითი სწავლების სხვადასხვა ფორმას
. მეთოდების შერჩევა , დაგეგმვა და გამოყენება გამოვიყენეთ
პრაქტიკულად, ცალცალკე დავალებებში და ტრენინგის დროს ჯგუფურად დავგეგმეთ რამდენიმე
პროექტი და გავაკეტეთ პრეზენტაცია რაც ვფიქრობ ზალიან საინტერესო და ყოვლის მომცველი
იყო
.ვისწავლეთ მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებებზე დაფუძნებული
სასწავლო პროცესისა და რესურსების დაგეგმვა,რასაც განვამტკიცებთ პრაქტიკული სავარჯიშოებით
და გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში
|
ამოცანები
|
სამოქალაქო
განათლების ძირითად მეთოდურ მიდგომების განხილვა, რომლებიც ხელს უწყობს ნასწავლის
პრაქტიკულ განხორციელებას
. საპროექტო სწავლების დაგეგმვა,წარმართვა, თემთან
თანამშრომლობითი სწავლების სხვადასხვა ფორმასთან დაკავშირება,
. მეთოდების შერჩევა , დაგეგმვა და გამოყენება პრაქტიკულად
. მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებებზე დაფუძნებით სასწავლო
პროცესისა და რესურსების დაგეგმვა, პრაქტიკული სავარჯიშოებით განმტკიცება
|
რეზიუმე
|
ტრენინგი მიმდინარეობდა 16.06.14.-19.06.14. პერიოდში იყო საინტერესო და პროექტების
დაწერის სიახლეების დანერგვისკენ მიმართული. მასწავლებლები დეტალურად გავეცნით სამოქალაქო
განათლების ძირითად მეთოდურ მიდგომებს, რომლებიც ხელს უწყობს ნასწავლის პრაქტიკულ
განხორციელებას
. შევისწავლეთ საპროექტო სწავლების დაგეგმვა,წარმართვა,რაც
დაუკავშირდება თემთან თანამშრომლობითი სწავლების სხვადასხვა ფორმას
ვისწავლეთ მეთოდების შერჩევა , დაგეგმვა და გამოყენება
რაც გამოვიყენეთ პრაქტიკულად, ცალ-ცალკე
დავალებებში და ტრენინგის დროს ჯგუფურად დავგეგმეთ რამდენიმე პროექტი და გავაკეთეთ
პრეზენტაცია რაც ვფიქრობ ძალიან საინტერესო და ყოვლის მომცველი იყო
.ვისწავლეთ მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებებზე დაფუძნებული
სასწავლო პროცესისა და რესურსების დაგეგმვა,რასაც განვამტკიცებთ პრაქტიკული სავარჯიშოებით
და გამოვიყენებ სასწავლო პროცესშ. მინდა აღვნიშნო რომ ტრენერი იყო აქტიური და კარგად
მომზადებული
|
მოდული N 1 სამოქალაქო განათლების დანიშნულება და საფუძვლები
#რეზიუმე#
ტრენინგის დასახელება
|
გრძელვადიანი
სასწავლო კურსი სამოქალაქო განათლებაში
მოდული N 1
სამოქალაქო განათლების დანიშნულება და საფუძვლები
|
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისის
მასწავლებელთა სახლი
|
ჩატარების დრო
|
02.06-04.06.2014 წელი
|
სთ. რაოდენობა
|
18 სთ
|
ტრენერი
|
ეკა სიმსივე
|
მიზანი
|
სამოქალაქო განათლების დანიშნულებისა და საფუძვლების
გაცნობა-გაანალიზება. განათლების მარეგულირებელ დოკუმენტებზე მუშაობა (ესგ, ზგემ,მასწავლებელთა
საბაზო და საშუალო საფეხურის საზოგადოებრივი მეცნიერებების პროფესიული სტანდარტი,
საქართველოს კონსტიტუცია,)
|
ამოცანები
|
სამოქალაქო
საზოგადოება - ა)დემოკრატია და სამოქალაქო საზოგადოება ბ) სამოქალაქო განათლების
არსის გაცნობა
სამოქალაქო საზოგადოება სახელმწიფოსთან მიმართებაში
ცნებების ევოლუცია ისტორიაში.
საქართველოს კონსტიტუცია, ზგემ, ესგ, საქართველოს
კანონი ზოგადი განათლების შესახებ, ზოგადი განათლების კვალიფიკაციათა ჩარჩოს, საბაზო
და საშუალო საფეხურის ისტორია , სამოქალაქო განათლება, საქართველოს გეოგრაფიის სხვა
მეცნიერებების პროფესიული სტანდარტი, ძირითადი კონცეფციების განხილვა და სიღრმისეული
წვდომა
|
რეზიუმე
|
2014 წლის 2-6 ივნისის ჩათვლით გავიარე ტრენინგი
- გრძელვადიანი სასწავლო კურსი სამოქალაქო
განათლებაში
მოდული N 1
სამოქალაქო განათლების დანიშნულება და საფუძვლები,
რომლის მიზანი იყო: სამოქალაქო განათლების დანიშნულებისა და საფუძვლების გაცნობა-გაანალიზება.
განათლების მარეგულირებელ დოკუმენტებზე მუშაობა (ესგ, ზგემ,მასწავლებელთა საბაზო
და საშუალო საფეხურის საზოგადოებრივი მეცნიერებების პროფესიული სტანდარტი, საქართველოს
კონსტიტუცია,) , გაცნობა გაანალიზება, სიღრმისეული წვდომა, ტრანინგი იყო საინტერესო
და სიახლის მომტანი
|
#რეზიუმე#
ტრენინგის დასახელება
|
„როგორ დავგეგმოთ პროექტგაკვრთილი“
|
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისის მასწავლებელთა სახლი
|
ჩატარების დრო
|
14. 06 . -
21. 06. 2014 წელი
|
სთ. რაოდენობა
|
9 სთ
|
ტრენერი
|
ლიკა გომართელი
|
მიზანი
|
მასწავლებლეები გაეცნობიან და ისწავლიან პროექტგაკვეთილის
დაგეგმვას
|
ამოცანები
|
პროექტზე
ორიენტირებული სწავლება
.პროექტგაკვეთილი და მისი ფაზები
|
რეზიუმე
|
ტრენინგი მიმდინარეობდა 2 დღე 14.06და 21.06-ში, ჩემთვის
საინტერესო იყო , მე სკოლაში დავგეგმე არაერთი
სასწავლო პროექტი, მაგრამ არ დამიგეგმავს პროექტგაკვეთილი,გავეცანით და ვისწავლეთ,პროექტგაკვეთილის დაგეგმვა,პროექტზე
ორიენტირებული სწავლება,პროექტგაკვეთილის ფაზები, რასაც აქტიურად გამოვიყენებ ახალ
სასწავლო წლის განმავლობაში
|
გრძელვადიანი სასწავლო კურსი სამოქალაქო განათლებაში
მოდული N 3 სამოქალაქო განათლების ძირითადი მეთოდები
და რესურსები
ტრენინგის დასახელება
|
გრძელვადიანი
სასწავლო კურსი სამოქალაქო განათლებაში
მოდული N 3:სამოქალაქო განათლების ძირითადი მეთოდები
და რესურსები
|
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისის
N 2 საჯარო სკოლა
|
ჩატარების დრო
|
16.06.14.-19.06.14
|
სთ. რაოდენობა
|
18 სთ
|
ტრენერი
|
ეკა სიმსივე
|
მიზანი
|
მასწავლებლები დეტალურად გაეცნობიან სამოქალაქო განათლების
ძირითად მეთოდურ მიდგომებს, რომლებიც ხელს უწყობს ნასწავლის პრაქტიკულ განხორციელებას
. განხორციელებული იქნება საპროექტო სწავლების დაგეგმვა,წარმართვა,რაც
დაუკავშირდება თემთან თანამშრომლობითი სწავლების სხვადასხვა ფორმას
. მეთოდების შერჩევა , დაგეგმვა და გამოყენება მოდელირებული
იქნება პრაქტიკულად
. მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებებზე დაფუძნებით სასწავლო
პროცესისა და რესურსების დაგეგმვას,რასაც განამტკიცებენ პრაქტიკული სავარჯიშოებით
ტრენინგი მიმდინარეობდა 16.06.14.-19.06.14. პერიოდში იყო საინტერესო და პროექტების
დაწერის სიახლეების დანერგვისკენ მიმართული. მასწავლებლები დეტალურად გავეცნით სამოქალაქო
განათლების ძირითად მეთოდურ მიდგომებს, რომლებიც ხელს უწყობს ნასწავლის პრაქტიკულ
განხორციელებას
. შევისწავლეთ საპროექტო სწავლების დაგეგმვა,წარმართვა,რაც
დაუკავშირდება თემთან თანამშრომლობითი სწავლების სხვადასხვა ფორმას
. მეთოდების შერჩევა , დაგეგმვა და გამოყენება გამოვიყენეთ
პრაქტიკულად, ცალცალკე დავალებებში და ტრენინგის დროს ჯგუფურად დავგეგმეთ რამდენიმე
პროექტი და გავაკეტეთ პრეზენტაცია რაც ვფიქრობ ზალიან საინტერესო და ყოვლის მომცველი
იყო
.ვისწავლეთ მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებებზე დაფუძნებული
სასწავლო პროცესისა და რესურსების დაგეგმვა,რასაც განვამტკიცებთ პრაქტიკული სავარჯიშოებით
და გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში
|
ამოცანები
|
სამოქალაქო
განათლების ძირითად მეთოდურ მიდგომების განხილვა, რომლებიც ხელს უწყობს ნასწავლის
პრაქტიკულ განხორციელებას
. საპროექტო სწავლების დაგეგმვა,წარმართვა, თემთან
თანამშრომლობითი სწავლების სხვადასხვა ფორმასთან დაკავშირება,
. მეთოდების შერჩევა , დაგეგმვა და გამოყენება პრაქტიკულად
. მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებებზე დაფუძნებით სასწავლო
პროცესისა და რესურსების დაგეგმვა, პრაქტიკული სავარჯიშოებით განმტკიცება
|
რეზიუმე
|
ტრენინგი მიმდინარეობდა 16.06.14.-19.06.14. პერიოდში იყო საინტერესო და პროექტების
დაწერის სიახლეების დანერგვისკენ მიმართული. მასწავლებლები დეტალურად გავეცნით სამოქალაქო
განათლების ძირითად მეთოდურ მიდგომებს, რომლებიც ხელს უწყობს ნასწავლის პრაქტიკულ
განხორციელებას
. შევისწავლეთ საპროექტო სწავლების დაგეგმვა,წარმართვა,რაც
დაუკავშირდება თემთან თანამშრომლობითი სწავლების სხვადასხვა ფორმას
ვისწავლეთ მეთოდების შერჩევა , დაგეგმვა და გამოყენება
რაც გამოვიყენეთ პრაქტიკულად, ცალ-ცალკე
დავალებებში და ტრენინგის დროს ჯგუფურად დავგეგმეთ რამდენიმე პროექტი და გავაკეთეთ
პრეზენტაცია რაც ვფიქრობ ძალიან საინტერესო და ყოვლის მომცველი იყო
.ვისწავლეთ მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებებზე დაფუძნებული
სასწავლო პროცესისა და რესურსების დაგეგმვა,რასაც განვამტკიცებთ პრაქტიკული სავარჯიშოებით
და გამოვიყენებ სასწავლო პროცესშ. მინდა აღვნიშნო რომ ტრენერი იყო აქტიური და კარგად
მომზადებული
|
გრძელვადიანი სასწავლო კურსი სამოქალაქო განათლებაში
მოდული N 1 სამოქალაქო განათლების დანიშნულება და საფუძვლები
ტრენინგის დასახელება
|
გრძელვადიანი
სასწავლო კურსი სამოქალაქო განათლებაში
მოდული N 1
სამოქალაქო განათლების დანიშნულება და საფუძვლები
|
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისის
მასწავლებელთა სახლი
|
ჩატარების დრო
|
02.06-04.06.2014 წელი
|
სთ. რაოდენობა
|
18 სთ
|
ტრენერი
|
ეკა სიმსივე
|
მიზანი
|
სამოქალაქო განათლების დანიშნულებისა და საფუძვლების
გაცნობა-გაანალიზება. განათლების მარეგულირებელ დოკუმენტებზე მუშაობა (ესგ, ზგემ,მასწავლებელთა
საბაზო და საშუალო საფეხურის საზოგადოებრივი მეცნიერებების პროფესიული სტანდარტი,
საქართველოს კონსტიტუცია,)
|
ამოცანები
|
სამოქალაქო
საზოგადოება - ა)დემოკრატია და სამოქალაქო საზოგადოება ბ) სამოქალაქო განათლების
არსის გაცნობა
სამოქალაქო საზოგადოება სახელმწიფოსთან მიმართებაში
ცნებების ევოლუცია ისტორიაში.
საქართველოს კონსტიტუცია, ზგემ, ესგ, საქართველოს
კანონი ზოგადი განათლების შესახებ, ზოგადი განათლების კვალიფიკაციათა ჩარჩოს, საბაზო
და საშუალო საფეხურის ისტორია , სამოქალაქო განათლება, საქართველოს გეოგრაფიის სხვა
მეცნიერებების პროფესიული სტანდარტი, ძირითადი კონცეფციების განხილვა და სიღრმისეული
წვდომა
|
რეზიუმე
|
2014 წლის 2-6 ივნისის ჩათვლით გავიარე ტრენინგი
- გრძელვადიანი სასწავლო კურსი სამოქალაქო
განათლებაში
მოდული N 1
სამოქალაქო განათლების დანიშნულება და საფუძვლები,
რომლის მიზანი იყო: სამოქალაქო განათლების დანიშნულებისა და საფუძვლების გაცნობა-გაანალიზება.
განათლების მარეგულირებელ დოკუმენტებზე მუშაობა (ესგ, ზგემ,მასწავლებელთა საბაზო
და საშუალო საფეხურის საზოგადოებრივი მეცნიერებების პროფესიული სტანდარტი, საქართველოს
კონსტიტუცია,) , გაცნობა გაანალიზება, სიღრმისეული წვდომა,
|
ტრენინგი სქემაში ჩართული მასწავლებლებისთვის
# ანგარიში#
ტრენინგის დასახელება
|
მასწავლების პროფესიული
განვითრება და
თვითშეფასება.კოლეგების ურთიერთშეფასება |
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისის მასწავლებელთა სახლი
|
ჩატარების დრო
|
2013 წლის ივლისი
|
სთ. რაოდენობა
|
2 დღე, 10 სთ.
|
ტრენერი
|
მზია სულამანიძე
|
მიზანი
|
მასწავლების პროფესიული
განვითრება და
თვითშეფასების სწავლა გაანალიზება და პრაქტიკაში გამოყენება, კოლეგების ურთიერთშეფასება, „კრიტიკული მეგობრის“ ინსტიტუტის ჩამოყალიბება, წარმატებული სკოლის მახასიათებლების გაცნობა გაანალიზება |
ამოცანები
|
მასწავლების პროფესიული
განვითრება და
თვითშეფასების შესწავლა, გაანალიზება და პრაქტიკაში გამოყენება,
კოლეგების ურთიერთშეფასება,
„კრიტიკული მეგობრის“ ინსტიტუტის ჩამოყალიბება, წარმატებული სკოლის მახასიათებლების
გაცნობა გაანალიზება.
|
რეზიუმე
|
ტრენინგი მიმდინარეობდა2013 წლის ივლისში, ტრენერი
იყო მოწადინებული დაენერგა ჩვენთვის სიახლეები, რაც ვფიქრობ მოახერხა.
ჩემთვის ძალიან
საინტერესო იყო მასწავლების პროფესიული
განვითრება და
თვითშეფასების შესწავლა, გაანალიზება და პრაქტიკაში გამოყენება,
კოლეგების ურთიერთშეფასება,
„კრიტიკული მეგობრის“ ინსტიტუტის ჩამოყალიბება, წარმატებული სკოლის მახასიათებლების
გაცნობა გაანალიზება.
ტრენინგის მასალები იმდენად
შთამბეჭდავი იყო ვფიქრობ სექტემბერში ჩემი სკოლის პედაგოგებს წარუდგენ პრეზენტაციას
თემაზე „წარმატებული სკოლა“ სადაც განვიხილავ წარმატებული სკოლის მახასიათებლებს
და შევეცდები სკოლაში დავნერგო კრიტიკული მეგობრის ინსტიტუტი, რატა უფრო შევზლო შეცდომების
დანახვა და გამოსწორება.
|
გრძელვადიანი ტრენინგი ი.ს.ტ. მოდული N1,2,3,4.
#ანგარიში#
ტრენინგის დასახელება
|
„ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
სასწავლო პროცესში“
|
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისის N 3,
N 10 საჯარო სკოლა
|
ჩატარების დრო
|
2013 წლის ივნის- ივლისი.
|
სთ. რაოდენობა
|
13 დღე, 36 სთ.
|
ტრენერი
|
გიორგი ჩაჩუა
|
მიზანი
|
მასწავლებლები გაეცნობიან და შეისწავლიან დაგეგმილი
გაკვეთილის პრეზენტაციას, პრეზენტაციის დიზაინს,
პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპებს და ხერხებს,
შეფასების რუბრიკების შედგენას და გამოყენებას,
პროექტის დაგეგმვას ,ორგანიზებას და აღწერას,
ელექტრონული ცხრილების,
ვებ-ბრაუზერი Google crome-ს გამოყენებას,
ბლოგების გახსნას,
ლემილზე მასალების განთავსებას, ელექტრონული ფოსტის გამოყენაბას.
|
ამოცანები
|
დაგეგმილი გაკვეთილის პრეზენტაციის,პრეზენტაციის დიზაინის
შესწავლა,შეფასების რუბრიკების შექმნა და გამოყენება,პროექტის დაგეგმვა,ორგანიზება
და აღწერა, exseli,Gooole
cromes გამოყენება,ლემილის და ბლოგის გახსნა და ინფორმაციის განთავსება
|
რეზიუმე
|
ტრენინგის ყოველი დღე ჩემთვის სიახლის მომტანი და
საინტერესო იყო. საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს ვიყენებდი მაგრამ შეიძლება ვთქვა რომ
სუსტად ვიცოდი. ტრენინგის დროს უკეთესად
ავითვისე პროგრამები word, excel, PoverPoint დამოუკიდებლად შემიძლია მათი
პრაქტიკაში გამოყენება.
ტრენინგზე
გავიარეთ გაკვეთილის დაგეგმვა,
დაგეგმილი გაკვეთილის პრეზენტაცია,
პრეზენტაციის დიზაინი,
პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები
,შეფასების რუბრიკების შედგენა და გამოყენება,
პროექტის დაგეგმვა ,ორგანიზება და აღწერა,
ელექტრონული ცხრილები,
ვებ-ბრაუზერი Google crome,
გავხსენით
ბლოგები,
ლემილზე განვათავსეთ
მასალები,
ვიმუშავეთ ელექტრონულ ფოსტაზე თუმცა ელექტრონულ ფოსტას
ტრენინგამდეც ვიყენებდი
ძალიან დიდი
მადლობელი ვარ ტრენერის და ტრენინგის ორგანიზატორების
|
გრძელვადიანი
ტრენინგი ისტორიაში, მოდული N 4.
# ანგარიში#
ტრენინგის დასახელება
|
„ისტორიის სწავლების მეთოდიკა“
|
ჩატარების ადგილი
|
ტრენინგი ორგანიზებული იყო მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ცენტრის მიერ. ჩატარდა ქუთაისის N 20 საჯარო სკოლაში
|
ჩატარების დრო
|
ივნისი
|
სთ. რაოდენობა
|
4 დღე . 16 სთ.
|
ტრენერი
|
გულნაზი ხაჭაპურიძე
|
მიზანი
|
ისტორიის სწავლების მეთოდიკის მიმოხილვა
|
ამოცანები
|
ისტორიის საგნის სტანდარტის(შედეგის და ინდიკატორის)
მიმოხილვა,მეთოდების,აქტივობების და გონებრივი იერიშის ,სიტუაციური ამოცანის,დაუსრულებელი
ისტორიის, როლებით თამაშის,საკლასო დისკუსიის, დებატების, მოზაიკის გაცნობა და გაანალიზება
|
რეზიუმე
|
ტრენინგზე განვიხილეთ ისტორიის საგნის სტანდარტი,
შედეგი და ინდიკატორი, მეთოდები ,აქტივობები
გონებრივი იერიში,სიტუაციური ამოცანა, დაუსრულებელი ისტორია ,როლებით თამაში, საკლასო
დისკუსია, დებატები, ჩემთვის ძალიან საინტერესო იყო მოზაიკა,
რომლის შესახებაც ამ ტრენინგზე შევიტყვე და რასაც გამოვიყენებ პრაქტიკაში,
ვ.დ , ვიცი ,მინდა ვიცოდე, ვისწავლე , T
დიაგრამას, აკრ, ახალი არ იყო ჩემთვის მას აქტიურად ვიყენებ სასწავლო პროცესში .
გავიაზრეთ
მოქნილი და კრეატიული სასწავლო გეგმები, ბლუმის ტაქსონომია, სასწავლო მიზნები , გაკვეთილის
დაგეგმვა და დაგეგმვის სქემა, დავგეგმეთ ინდივიდუალურად რამდენიმე გაკვეთილი, , ვიმუშავეთ
ტექსტებზე, გავაანალიზეთ რუკა.
ტრენინგი
ჩემთვის ძალიან საინტერესო იყო ყველა ტრენინგს სიახლე მოაქვს,რაღაცას მმატებს , უფრო
მობილიზებული და ქმედითი უნარების განვითარებაში მიწყობს ხელს
გული
მწყდება რომ არ გავიარეთ ისტორიის გრძელვადიანი ტრენინგის მოდული პირველი ჩემთვის გაუგებარი მიზეზების გამო.
|
გრძელვადიანი
ტრენინგი ისტორიაში, მოდული N 3.
# ანგარიში#
ტრენინგის დასახელება
|
„საქართველოს ისტორია XIX-XXI ს.ს. “
|
ჩატარების ადგილი
|
ტრენინგი ორგანიზებული იყო მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ცენტრის მიერ. ჩატარდა ქუთაისის
N 2 საჯარო სკოლაში.
|
ჩატარების დრო
|
ივნისი
|
სთ. რაოდენობა
|
2 დღე. 8 სთ.
|
ტრენერი
|
პროფესორი ოთარ ჯანელიძე
|
მიზანი
|
საქართველოს ისტორიის მიმოხილვა XIX- XXI ს.ს.
|
ამოცანები
|
საქართველოს ისტორიის მნიშვნელოვანი პერიოდის XIX-XXI მიმოხილვა
რუსეთის მიერ საქართველოს დაპყრობა,აჯანყებები რუსეთის
წინააღმდეგ თერგდალეულები, ბატონყმობის გაუქმება, პარტიების ჩამოყალიბება მე-19 საუკუნის
საქართველოში, თითეული პარტიის წევრის ,პროგრამის განხილვა, რევოლუცია რუსეთში, საქართველოს
დამოუკიდებლობა,საბჭოთა კავშირი, I-II მსოფლიო ომები, 1956-1989 წლები საქართველოში,
საქართველოს დამოუკიდებლობა(1991წ), საქართველო დღეს, ქართული ჯარის მონაწილეობას
ტერორიზმის წინააღმდეგ ბრძოლაში, „ქართველები ავღანეთში“ ამ საკითხების გაცნობა გაანალიზება,ახლებურად
დანახვა, წყაროების განხილვა არნიშნული მასალის გარშემო.
|
რეზიუმე
|
ტრენინგმა
საინტერესოდ ჩაიარა შევეხეთ ისეთ თემებს, რომლებსაც აქტუალობა არასდროს დაუკარგავს „რუსეთის მიერ საქართველოს დაპყრობა, აჯანყებები
რუსეთის წიინააღმდეგ, თერგდალეულები, ბატონყმობის გაუქმება, პარტიების ჩამოყალიბება
მე-19 საუკუნის საქართველოში, თითეული პარტიის წევრის ,პროგრამის განხილვა, რევოლუცია
რუსეთში, საქართველოს დამოუკიდებლობა,საბჭოთა კავშირი, I-II მსოფლიო ომებს,
1956-1989 წლებს, საქართველოს დამოუკიდებლობას,საქართველო დღეს, ქართული ჯარის მონაწილეობას
ტერორიზმის წინააღმდეგ ბრძოლაში, „ქართველები ავღანეთში“
ეს ტრენინგი
იყო კარგად ნასწავლი მასალის კიდევ ერთხელ გულიანი გადაკითხვა.გაანალიზება და განსხვავებული
კუთხით დანახვა,აზრების გამოთქმა შეჯერება. პირადად დიდ მადლობას ვუხდი ტრენინგის
ორგანიზატორებს და ბ-ნ ოთარს საინტერესო ტრენინგისთვის
|
გრძელვადიანი
ტრენინგი ისტორიაში, მოდული N 2.
# ანგარიში#
ტრენინგის დასახელება
|
„საქართველოს
ისტორია უძველესი ეპოქიდან მე-18 საუკუნის ჩათვლით“
|
ჩატარების ადგილი
|
ტრენინგი ორგანიზებული იყო მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ცენტრის მიერ. ჩატარდა ქუთაისის
N 20 საჯარო სკოლაში.
|
ჩატარების დრო
|
ივნისი
|
სთ. რაოდენობა
|
3 დღე,
12 სთ.
|
ტრენერი
|
|
მიზანი
|
საქართველოს ისტორიის მიმოხილვა უძველესი ეპოქიდან
XVIII საუკუნის ჩათვლით.
|
ამოცანები
|
საქართველოს მნიშვნელოვანი მოვლენების , მეფეების
კრიტიკულად გაანალიზება და ინდივიდუალურად შეფასება
|
რეზიუმე
|
ტრენინგმა საინტერესოდ ჩაიარა აქ იყო ბევრი კარგად
ნასწავლი საკითხის განსხვავებული კუთხით დანახვა ,გაანალიზება დადებითი და უარყოფითის განსაზღვრა
მაგ.გიორგი მეორე, ლაშა-გიორგი, ერეკლე მეორე, გიორგი მეთორმეტე.
ტრენერი კარგად მომზადებული და ენერგიული იყო,საინტერესოდ ვიმუშავეთ წყაროებზე,ტექსტებზე,
სავარჯიშოებზე, სხვადასხვა კუთხით მიმოვიხილეთ აღნიშნული პერიოდი . დავგეგმეთ გაკვეთილები
. განვსაზღვრეთ გაკვეთილის თემა, მიზანი, აქტივობები. განვიხილეთ შედეგები შეუსაბამეთ
მიზანს და გავაანალიზეთ.ჩამოთვლილი საკითხების მიმოხილვა ჩემთვის ძალიან საინტერესო
იყო , რასაც აუცილებლად გამოვიყენებ პრაქტიკულ საქმიანობაში.
|
ტრენინგ
კურსი მასწავლებლებისთვის
- საერთაშორისო ორგანიზაცია
„ LIONS
QUEST” „ ქუთაისის ლაიონს კლუბი“
ტრენინგის დასახელება
|
„უნარები
მოზარდებისათვის-სწავლების მეთოდოლოგია“
|
ჩატარების ადგილი
|
ქუთაისი, რუსთაველის ქუჩა N 10 . ადამიანის უფლებათა
სახლი
|
ჩატარების დრო
|
13-14 ოქტომბერი
2012 წ.
|
სთ. რაოდენობა
|
2 დღე,
14 სთ.
|
ტრენერი
|
საერთაშორისო ტრენერი მარიანა იანსონი
პროექტის მენეჯერი სოფიო კვატაშიძე
|
მიზანი
|
მასწავლებლები გაეცნობიან მოსწავლეთა შორის მოქალაქეობრივი
და პერსონალური ღირებულებისა და პასუხისმგებლობის გრძნობის ამაღლებისათვის , ქმედითი
და მყუდრო გარემოს შექმნას.
|
ამოცანები
|
წაახალისოს მოსწავლეები, ოჯახები,სკოლა და საზოგადოება,რათა
შეიქმნას და ჩამოყალიბდეს მზრუნველი გარემო,პოზიტიური ქმედებებისა და შეგნებული ღირებულებების
მქონე საზოგადოება.
. უზრუნველყოს ყველა შესაძლო საშუალება ახალგაზრდებში
ჯანსაღი და პროდუქტიული ცხოვრების უნარ-ჩვევების ჩამოსაყალიბებლად.
. შექმნას ალკოჰოლისა და ნარკოტიკებისაგან თავისუფალი
და ჯანსაღი ცხოვრება
. შთაააგონოს ახალგაზრდებს,პრაქტიკაში გაატარონ მიღებული
უნარ-ჩვევები და იყვნენ კარგი თანამშრომლები და მოქალაქეები
.
|
რეზიუმე
|
ტრენინგმა საინტერესოდ ჩაიარა, ენერგიულმა ტრენენმა
აგვამღერა და აგვაცეკვა ტრენინგის მონაწილეები პროგრამის ენერჯეიზერების ( ენერჯეიზერი
-არის ინტერაქტიული და თანამშრომლობითი აქტივობები, რომლებიც ადამიანებს აკავშირებენ
ერთმანეთთან. ისინი ეხმარება ჯგუფებს, რათა ახლოს გაეცნონ ერთმანეთს, იყვნენ მოტივირებულნი,
აქტიურნი, დისკუსიაში ჩართულნი,ახალი იდეების მიმწოდებელნი.) გამოყენებით და გვთხოვა
ეს გამოგვეყენებინა მოსწავლეებთან ურთიერთობაში. ტრენინგზე გადმოგვცეს მასალები ცალკეული
წიგნების სახით , განვიხილეთ ყველა წიგნი. შემდეგი გასახელების: . მომსახურების სწავლება
. განვამტკიცოთ ოჯახური ურთიერთობები
.მიზნების დასახვა ჯანსაღი ცხოვრებისთვის
. ჯანსაღი არჩევანის გაკეთება
. ემოციების მართვა პოზიტიური გზებით
. როგორ გავაუმჯობესოთ ურთიერთობები
. ნარკოტიკების საინფორმაციო გზამკვლევიმოზარდების
მხარდასაჭერად
. თინეიჯერულ ასაკში შესვლა- გზა მოზარდობისკენ
. გასაოცარი წლები- გავუგოთ ცვლილებებს მოზარდებში
.კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები
. ცვლილებები და გამოწვევები
მიუხედავად იმისა რომ ტრენერმა ქართული არ იცოდა თარჯიმნის
საშუალებით გველაპარაკებოდა ყველა სიტყვა და საქმე ჩვენთვის გასაგები და საინტერესო იყო. ამ სახელმძღვანელოებს და გავლილ
ამოცანებს გამოვიყენებ მოსწავლეებთან პრაქტიკაში
|
ტრენინგი-
„ისტორიული წყაროს ანალიზი“
# რეზიუმე #
ტრენინგის
დასახელება
|
ისტორიული
წყაროს ანალიზი
|
ჩატარების
ადგილი
|
ქუთაისის
მასწავლებელთა სახლი
|
ჩატარების
დრო
|
2013
წლის 26-27-28-თებერვალი
|
სთ.
რაოდენობა
|
12
სთ
|
ტრენერი
|
გულნაზი
ხაჭაპურიძე
|
მიზანი
|
მასწავლებლებმა
შეისწავლონ, ისტორიის სწავლებაში წყაროს გამოყენების რაობა,განიხილონ თუ როგორ ვსწავლობთ
ისტორიას?, რა არის ისტორიული წყარო?
ტრადიციული
და თანამედროვე ისტორია, წყაროზე მუშაობის სქემა,წყაროს ანალიზი,
წერილობით წყაროზე მუშაობის ეტაპები, მისი სახეები
და მეთოდები. ათენის სახელმწიფო მმართველობა აქემენიანთა ირანის მმართველობა შედარება
ვენის დიაგრამის გამოყენებით,
ქართლის
მეფე სვიმონ პირველის წერილი ესპანეთის მეფე ფილიპე II-ს.არტეფაქტების, კარიკატურის,
რუკის ანალიზის სამუშაო ფურცელი განხილვა გაანალიზება,
წყაროების შეფასების მოდელი შეთავაზება.
|
ამოცანები
|
.ისტორიის
სწავლებაში წყაროს გამოყენების რაობა
.როგორ
ვსწავლობთ ისტორიას
.რა
არის ისტორიული წყარო
ტრადიციული
და თანამედროვე ისტორია, წყაროზე მუშაობის სქემა,წყაროს ანალიზი
წერილობით წყაროზე მუშაობის ეტაპები, მისი სახეები
და მეთოდები. ათენის სახელმწიფო მმართველობა აქემენიანთა ირანის მმართველობა, ვენის
დიაგრამა
ქართლის
მეფე სვიმონ პირველის წერილი ესპანეთის მეფე ფილიპე II-ს.არტეფაქტი-კოლხური ცული
კარიკატურა-ნაპოლეონ
ბონაპარტის
რუკა-
რუკის ანალიზის სამუშაო ფურცელი
წყაროების შეფასების მოდელის განხილვა გაანალიზება
|
რეზიუმე
|
ტრენინგი
მიმდინარეობდა ძალიანს სამუსაო ფორმაში, განვიხილეთ და გავაანალიზეთ ისტორიის გაკვეთილისათვის
ძალიან საინტერესო საკითხები ისეთი როგორიცაა: ისტორიის სწავლებაში წყაროს გამოყენების
რაობა
.როგორ
ვსწავლობთ ისტორიას
.რა
არის ისტორიული წყარო
ტრადიციული
და თანამედროვე ისტორია, წყაროზე მუშაობის სქემა,წყაროს ანალიზი
წერილობით წყაროზე მუშაობის ეტაპები, მისი სახეები
და მეთოდები. დავწერეთ ათენის სახელმწიფო
მმართველობა და აქემენიანთა ირანის მმართველობა შევადარეთ ვენის დიაგრამის გამოყენებით ერთმანეთს და ნარლად
დავინახეთ მმართველობებს შორის განსხვავება, რასაც ვფიქრობ მოსწავლეებთან მუშაობის
დროს გამოგვადგება და აქტიურად გამოვიყენებ სხვა სახელმწიფოთა მმართველობების შედარებისას.
გავაანალიზეთ ქართლის მეფე სვიმონ პირველის წერილი
ესპანეთის მეფე ფილიპე II-სადმი გაგზავნილი წყაროს ანალიზისა და სამუშაო ფურცლის
გამოყენებით. არტეფაქტები-კოლხური ცულის, ანალიზისა და სამუშაო ფურცლის, კარიკატურა-ნაპოლეონ ბონაპარტის კარიკატურის ანალიზის და სამუშაო ფურცლის , რუკა- რუკის ანალიზის სამუშაო
ფურცელის გამოყენებით. ვისწავლეთ წყაროების
შეფასების მოდელი. ტრენინგი საინტერესო და სიახლეების დანერგვაზე იყო ორიენტირებული,ვფიქრობ
კათედრაზე წარვადგენ თემას აღნიშნულ ტრენინგის საკითხთან დაკავშირებით
|
No comments:
Post a Comment