რეფერატის
შეფასების რუბრიკა
|
ქულა
|
მოსწავლის სახელი,
გვარი
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
1.მიზანი/თეზისი
– კვლევის შედეგად გამოთქმული ძირითადი იდეა
|
1
|
|
|
|
|
|
2.რეფერატის
ორგანიზება
|
1
|
|
|
|
|
|
3.შინაარსის
კორექტულობა, ფაქტობრივი საიმედოობა
|
2
|
|
|
|
|
|
4.ენობრივი
გამართულობა
|
1
|
|
|
|
|
|
5.კვლევა
|
2
|
|
|
|
|
|
6.ილუსტრაციები/
თვალსაჩინოებები
|
1
|
|
|
|
|
|
7.შეთავაზებული
მოსაზრების არგუმენტებითა და მაგალითებით გამყარება
|
1
|
|
|
|
|
|
8.დასკვნები
|
1
|
|
|
|
|
|
ჯამი
|
10
|
|
|
|
|
|
პროექტის შეფასების განზოგადებული რუბრიკა
მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან
შეფასებაზე გადაყვანა
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
|
1.მიზანი
|
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
2.ორგანიზება
|
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს
მკითხველს/მსმენელს
|
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს
შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
|
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე,
ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
|
3.შინაარსის კორექტულობა
|
ხშირად გვხვდება შეუსაბამო, მცდარი
ინფორმაცია,
|
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
4.ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
|
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
|
5.კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო,
ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული,
შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა არის დაგეგმილი, გამოყენებულია
არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
|
6.თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ
შექმნილი
|
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
|
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად შესრულებული
|
7.შემოქმედებითობა
|
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
|
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს
ხდის
|
8.კავშირები საგნებთან
|
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
|
მოსაზრებები დაკავშირებულია ერთი
ან ორი საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
|
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან,
რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით
კომპეტენტურობაზე
|
9.დასკვნები
|
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
|
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
|
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან,
ისინი მკაფიოდაა ჩამოყალიბებულია
|
10.პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება
და პასუხების გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
|
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
|
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი,
ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას
|
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
მოსწავლეებს
თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭებათ ერთი ქულა
და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი არის ათი
ქულა.
კრიტერიუმები
|
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
|||||||||
·
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
|
საინტერესო შესავალი (პრობლემის
იდენტიფიცირება)
|
1
|
|||||||||
კვლევების/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
|
1
|
|||||||||
შემოქმედებითი უნარი
|
1
|
|||||||||
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
1
|
|||||||||
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
|
1
|
|||||||||
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
1
|
|||||||||
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
1
|
|||||||||
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
1
|
|||||||||
ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
1
|
|||||||||
დროის ლიმიტის დაცვა
|
1
|
|||||||||
ჯამი
|
10
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
დიახ
|
არა
|
ნაწილობრივ
|
||
1
|
ჯგუფის ყველა წევრს შეაქვს წვლილი დავალებისათვის
თავის გართმევაში
|
|||
2
|
ჯგუფის წევრები უსმენენ ერთმანეთს და იცავენ რიგითობას
|
|||
3
|
უცვლიან ერთმანეთს ინფორმაციას და იდეებს
|
|||
4
|
ჯგუფის წევრები მხოლოდ საკითხის ირგვლივ მუშაობენ
|
|||
5
|
ჯგუფის წევრები კარგად თანამშრომლობენ
|
|||
6
|
საგნობრივად მართებულად ართმევენ თავს დავალებას
|
|||
7
|
პრეზენტაციისას
წარმოაჩენენ ნაშრომის მთავარ იდეებს
|
|||
8
|
ართმევენ თავს კრიტიკულ შეკითხვებს
|
|||
9
|
იცავენ დროის ლიმიტს
|
|||
10
|
საჭიროების შემთხვევაში ქმნის და აფორმებს ბარათს
|
|||
ჯამი
|
„დიახ“ კომპონენტი ფასდება 1 ქულით. „არა“ -0
ქულით, „ნაწილობრივ“- 0,5 ქულით. მაქსიმალური ქულათა ჯამია 10 ქულა.
მ
No comments:
Post a Comment